Publicado por: pongpesca | 2011/01/30

We need to eat less fish – not more sustainable fish

 

Cod fishermen“Getting people excited about fish isn’t exactly easy. But somehow Hugh Fearnley-Whittingstall and Channel 4 have managed to do it, bringing a new level of public scrutiny to the plight of fish stocks. Hugh’s Fish Fight campaign already has more than 600,000 signatures, and now has big retailers promising to change their labelling and sourcing policies. They deserve congratulations and support.”

Ver artigo completo aqui

Fonte: Guardian – 28 de Janeiro de 2011


Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão /  Alterar )

Google photo

Está a comentar usando a sua conta Google Terminar Sessão /  Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão /  Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão /  Alterar )

Connecting to %s

Categorias

%d bloggers like this: