Publicado por: pongpesca | 2013/02/19

‘Switch the Fish’ a success for Scottish mussels

“Rope grown mussels from the Scottish Shellfish Marketing Group (SSMG) saw great reception from consumers during Sainsbury’s recent “Switch the Fish” campaign. During the initiative, the supermarket gave away free samples of less popular types of seafood to anyone who bought one of the “big five” eating varieties of cod, haddock, tuna, salmon and prawns. Scottish rope grown mussels was one of the alternative types of seafood selected for the free sample give-away.”

Ver artigo completo aqui.

Fonte: SeafoodSource.com – 8 de fevereiro de 2013


Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s

Categorias

%d bloggers like this: